Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Purmerend Koestraat. Meer weten? Ontdek meer
Joke
20 jun 2026 om 18:42
lekker alleen koek in milkshake was te grof ging niet door Rietje voor de rest heerlijk gegeten en vlug bezorgd. bedankt
Ronald
17 jun 2026 om 22:20
Patat leek wel dubbel gebakken en niet vers. Lijkt wel structureel.
Rolf
17 jun 2026 om 20:25
Bezorging top en het eten top behalve de frikandel… die hebben we niet opgegeten maar weggegooid. Helaas. Burgers en speciaaltje en patatjes: super!
sidney
15 jun 2026 om 20:54
Smaak goed
maurice
12 jun 2026 om 21:59
Laatste keer dat ik bij de Febo bestel. Je krijgt amper patat voor die €4,50, op de grillburger zat bijna geen saus en een klein stukje vlees. Droge meuk, en dan nog €3,50 bezorgkosten en €0,99 servicekosten durven vragen.
Garry
7 jun 2026 om 19:32
Goed geregeld
Wendy
5 jun 2026 om 19:06
ik bestel al ja-ren bjj max.. maar dit was voor t eerst sherry kwaliteit.
Lesley
3 jun 2026 om 21:24
Alles is lekker goed warm geleverd en zoals altijd met FEBO kwaliteit !
Wax
1 jun 2026 om 20:53
friet was erg vies, friethoudende olie is dit.
HCB
27 mei 2026 om 20:46
Vreemde bezorger
Janna
18 mei 2026 om 20:30
was koud dat ik het kreeg